Godmorgon!!

Idag vaknade jag hur tidigt som helst av att solen akut lyste in i sovrummet (ja menar vem kan sova då?), så nu har jag hunnit få i mig lite frukost och så ska jag snart ge mig på projektet att få in alla nytvättade kläder i garderoberna.
Sen hade jag tänkt hinna upp på stan en snabbis innan träningen. Känns lite synd att vara inne hela dagen o träna när det är så fint ute men det är väl smällar man får ta. Allt är ju ändå igenbommat så tidigt på söndagar.
Idag är det två månader kvar tills vi drar till Grekland, kommer bli så kul!
Måste försöka åka till K-d o fira min söta kompis b-day innan dock, o hälsa på lite släktingar innan jag pyser iväg i fem veckor, för sen jobbar jag troligen resten av sommaren.

Ha en fin dag så kikar jag in lite senare!!

I mina högtalare: Nrj 105,1 Nelly Furtado-All good things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback