Helgen över är så trött på tattare(/snattare)

Nu är helgen slut och imorgon får jag vara ledig. Har haft en tragiskt jobbig helg på jobbet. I lördags kom massa tattare en familj på typ fem o spred ut sig över hela butiken där jag jobbar för att snatta. Jag kände så klart igen dem sen tidigare o fick stå o ringa som en idiot på mina kollegor inne på lagret för backup. Det som stör mig mest är att jag inte vet fall du lyckades få med sig ngt. Är så j-la trött på alla snattare. Har man inte råd ska man inget ha. Ingen ursäkt funkar, jag skiter i om ni är pundare hemlösa eller bara giriga. Ert snattande kostar oss pengar. Bara för att man har en butik är man väl inte rikast i världen. Allt svinn kostar, allt ni tar får vi stå för ur egen kassa. Tänk på det är j-vla idioter. Har aldrig önskat livet ur vissa individer förr men nu f-n gör jag det.
Vi har socialtjänst av en anledning, jag betalar fucking skatt för att ni ska få ett någorlunda drägligt liv. Varken ni eller jag sitter med en mille på kontot utan lever dag för dag. Visa respekt för er omgivning ni lever i om ni någonsin vill få det själva.


Vad tycker ni om snatteri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback