Påskgodis

Hej hej, oj oj vad fort tiden gick och så kom jag på att jag inte skrivit ngt på länge. Förlåt.
Det har dock inte hänt så mkt på tre dagar..jag sover typ bara hela tiden, är bara så trött.

Jag va inne o betalade vårt hotell igår, så nu är det bara avresan till grekland kvar, spännande!

I övrigt då, jobbat i tre dagar so far, är inte ledig förräns på måndag =( Men men får lite extra klirr i kassa eftersom fredag är en röd dag.
Jag lyckades äntligen ta mig iväg till en bilverkstad för att byta till sommardäck, så då va ett miniprojekt ur vägen.
Jag min pojkvän o min syster åkte ut o storhandlade inför vår lilla mys påskmiddag vi ska ha. Blir lite otraditionell middag eftersom jag aldrig fattar vad man brukar äta på påsk. Men äggen är med o ska målas o godiset är överinproppat i påskäggen.

Vi ska smaska i oss fylld kyckling med rosmarin, brie och soltorkade tomater serverad med potatis- & majsmos.
O till efterrätt har vi fixat så vi ska ha en smarrig blåbärs prinsesstårta.

Usch jag är såååååå trött, vill bara slänga mig i sängen nu o slå på tv:n.

Tror ni Angelina Jolie o brad pitt kommer gifta sig nu i höst då som skvallerpressen säger??


image28

Bilden är från:          
www.bluebox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback