The Hills

Är det någon mer än jag som följer The hills på Mtv o tycker att det är såååååå bra. Har hängt med i Laurens (den the hills handlar om) sen Laguna Beach tiden o det blir bara bättre o bättre.
Äkta eller inte med det speglar verkligen hur livet ser ut för unga tjejer o killar nu (bortsett från kända människor, extrema pengar och modell utseenden). Jag är helt fast, har sagt det förut jag vet, men jag är bara så fast.
Ska definitivt utöka min dvd samling med boxarna jag inte har sen när dem kommer.
För er som inte har kikat in deras underbara värld med glamour, fester, vänskap o killar kan ju tuna in på Mtv på månd-torsdagar klockan 19:00. The Hills o Laguna Beach brukar ha dem tiderna...

image29

Följer du the hills??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback