Valborgsmässoafton 2007

Sitter här o funderar på vart man borde vara för o se den bästa brasan i sthlm. Under mina år som stockholmsbo har jag aldrig hittat en sån där riktigt stor mysig brasa där folk sitter i klungor o skålar o är glada. Bara minbrasor o mer fulla kids än va det fanns när jag va plutt.
Så i år för första gången ska jag nog bara va hemma o lata mig o laga ngt gott till min pojkvän. Sitta o pimpla lite billig folköl kanske haha. Nej då jag jobbar ju tyvärr imorgon. Vegetariskt kanske...

Hur ska du fira din valborgsmässoafton??

Ska du demonstrera för ngt imorgon, 1 maj till ära?

Ps glöm inte att imorgon kan man också luras fall ni missade 1 april...(maj maj måne jag kan lura dig till skåne...) ds.






image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback