God morgon!

Vaknade för sisådär 40 minuter sen, har precis diskat o sitter o avnjuter en liten frukost här framför datan. Hade ställt klockan på 8 för att hinna fixa massa innan jag ska åka till jobbet men sen tog "jag jobba först ett" jaget över haha.
Hade riktigt svårt att somna igår, tror lägenheen va 200grader ellre ngt och inte hjälpte det att min söta pojke valde att ha något slags vm i snarkningar just denna natt. Tog mig några tappra försök innan han slutade.

Åhh nu fick jag ett roligt sms, en gammal kompis från förr befinner sig i sthlm o vill ses, åhh så kul =P

Oj vad klockan va mycket, kanske ska hopa in i duschen nu så jag hinner med t-banan till jobbet sen =P

Ha en toppenbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback