Oj oj oj vad tiden gått

Ville bara inleda med den rubriken, jag menar, jag har inte varit o bloggat sen i april?!! Vad har jag gjort av tiden?

Känns som inget riktigt har hänt sen sist...eller jo, jag o min pojkvän åkte ju iväg våra efterlängtade veckor till Aten, och det va en fröjd (finns det ngt som heter så fortfarande). Det va helt underbart, jag brände pengar som om jag va stenrik, jag låg o stekte på stranden som om att min hud va supervan vid sol o jag plaskade i vattnet likt en firre. Vi hade det helt underbart kan man lugnt säga =)
Men man har ju vart hemma ett par veckor nu (tyvärr) första månaden va grå, kan räkna till fyra soldagar totalt tror jag haha, vill tillbaks till våra 38-43 (48) grader =D

Hemma innebär även att man åter börjat jobba. Är väl lite blandade känslor över det, glad över att vara sysselsatt men depp över att jag är så oerhört trött på mitt jobb just nu, känner att det är dags för en radikal förändring. Klarar inte riktigt av att gå tillbaks till o bli ngn slags sönderstressande, falskleende snattarvakt. Vi får väl se vad jag hittar på kanske...

Hur har eran sommar varit då??

Vet ni vad fint väder det va idag!! Såå varmt så till och med sommarkläderna åkte fram =)

Jag o pojkvännen åkte in till stan, tog oss av i Gamla stan, traskade längs kajen, käkade glass längs ett turistfyllt stråk där, sen tog vi oss förbi Kungsan o ner mot Nybrokajen (?)
Spanade in lägenheter på strandvägen o avundades deras läge o utsikt. (Min utsikt härhemma består av asfalt o betonglägenheter). Sen orkade jag mig iväg till gymmet idag med trots lite trötta muskler fån gårdagens pass.

Har även hunnit med en vända på stan med mamma, köpte avslappnings cd med havets underbara ljud, jag kan behöva stressa ner i vardagen, sen tog vi en mkt sen lunch innan jag slutligen hamnade här hemma igen. Nu är jag bara lite depp över att min sötnos inte är hemma utan jobbar kväll.
Men vi fick iaf en myskväll igår, såg på Pirates Creek och Kirikou o vilddjuren hehe. Ibland får man för sig att hyra udda filmer, men dem va bra faktiskt =P

Vet ni vad jag fick i brevlådan för ngn dag sen, inbjudan om reunion....tio års jubileum...sen jag gick ur nian på högstadiet, hur tragiskt är inte det hahahha!!!! Man måste nästan gå, för tänk om man ångrar sig annars. Oj oj oj vad tiden gått fort?!

Lagar lite mat som pojken kan käka när han kommer hem just nu, avancerar med dillkött o färskpotatis, ska bli intressant o se hur det slutar.
Man ska väl bänka sig i soffan o se ngn söndags serie kanske.
Ska försöka vara mer aktiv, lovar.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback