Första inlägget

Mitt allra första inlägg.... Sitter här o funderar på vad man ska skriva i en blogg, har aldrig gjort det här förut, vet nog inte riktigt vad det går ut på.
Ett instrument för att rensa sina tankar? En dagbok för att jag ska tråka ut er alla med vad jag gjort under min vardagliga dag?
Jag vet inte riktigt men nu sitter jag här, redo att ta tag i utmaningen.`

Kan inte direkt säga att min blogg kommer ha något samband mellan inläggen, jag är en ganska ombytlig person, ena dagen kan jag prata viktiga seriösa världsfrågor för att den nästa oroa mig över att mitt nagellack inte ser bra ut..
Jag har ett brett intresseområde, mestadels för att jag tröttnar så fort på det jag tar mig an....kanske beror det på att jag blir så himla exhalterad när jag väl får ett nytt intresse? Ibland blir jag rätt uttråkad på mig själv och då orkar jag inte bry mig om något, då glider jag bara med på vågen o tar saker o ting som dem kommer.

Men just nu är jag inne i en slappar period, vill bara göra lugna saker haha, ligga på soffan o äta ur min pralinask o smaska mig igenom Victoria Beckhams bok ("that extra half an inch", som min underbara mor gav mig i julklapp), eller bara burra ner mig under min filt o se en bra film på dvd, eller bli bortskämd på spa med ansiktsbehandling eller massage, eller helt enkelt mysa med min pojkvän på ngt litet café i vintermörkret.

Fast allt är ju inte bara slappt, har snart uppkörning så nu sitter man nästan dagligen i en bil med en körlärare, fast det är ju faktiskt rätt rogivande att köra bil också när jag tänker efter.
Har letat genom massa tidningar och internet sidor o nu har jag hittat den sötaste lilla bilen i världen, o varje gång jag ser på den hoppar mitt hjärta högt, tror bilen kommer skrika "köp mig" snart haha. Ska bli så kul att få körkort !!! =)

Jag har lagt in bilden på min bloggsida!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback