Grekland here we come!!

Hej svejs =P

Har precis kommit hem från jobbet...eller jag slutade jobba för flera timmar sen men jag har varit o köpt en resa idag =)
Jag och min pojkvän ska spendera hela fem veckor i Grekland i sommar o det kommer bara bli så otroligt underbart, ska ligga på stranden halva min tid med paraplydrinkar o solkräm


163741-3

o resten av tiden ska jag springa runt i alla skoaffärer som finns överallt...finns det ngt mer rofyllande än en överfull sko garderob när man kommer hem...skulle inte tro det!!
Vi ska bo på ett hotell mitt i stan som har både pool o "garden restaurant" uppe på taket...o innan nattlivet drar igång ska jag sitta på min balkong o svalka mig efter dagens värme o bara titta ut över staden.

163741-2

Vi kommer få så himla skoj!!!
Undrar om man kanske skulle köpa en till bikini i smyg...min pojke tycker jag har för många....kan man ha för många av kläder? Ombyte förnöjer??


Har gjort min Gillingebana nu också...oj oj oj vad kul vi hade när vi brakade fram i halkan...lärorikt men kul ska man väl säga...man får ju inte riktigt hålla på så i verkligheten för då gör det nog ont. Men maginnehållet hann nog snurra både en o två gånger när bilen snurrade på som värst.

ps. bilderna kommer från google sökning "Athens" där det även går att läsa vad andra skrivit till sina bilder ds.

Sitter just nu o läser på
www.topix.net/entertainment om Bitney Spears nya bravader...Det står att hon dejtar enn viss modell vid namn Isac Cohen, dem ska tydligen ha spenderat en helg ihop i Las Vegas.. går o läsa lite mer ingående om det på  www.fametastic.co.uk ...  (plus massa mer skvaller...)...vart e ungarna??

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback