Dagen som gått

Uppdatering för alla "intresserade" hehe. Haft en oootroligt stressig dag, tror hjärnan vände sig några varv i protest. Jag hade sååå mkt att göra på jobbet. O allt jag ville göra va att sitta o fösöka lära mig hur man sparar aktier. Men jag har köpt med mig en DI hem så lite ska jag väl kunna snappa upp =P

Jag kom hem för en timme sen typ, har suttit o kikat in lite skvaller på nätet...
Fortfarande ljust ute o jag är så himla trött. Tänkte försöka mig på att laga en rotfruktsgryta o kanske träna lite innan jag däckar i soffan.
Ikvää klockan tio är det ju CSI Miami DON'T MISS IT! fall du gillar det =P

I mina högtalare just nu NRJ radio online (105,1 sthlm).

Kanske skriver en sväng till innan jag somnar, vem vet. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback