Jacky vaniljpudding efter en lång shoppingdag

Hej allesammans =) Nu är jag framför datan igen. Har precis kommit hem efter en intensiv shopping. Eller ngt. Började morgonen med läkarbesök pga min allergi sen åkte jag o pojkvännen o storhandlade månadens mat (fruktansvärt mycket med vuxenpoäng jag vet..) Han åkte iväg till jobbet sen o jag tyckte att det skulle va najs o spendera min lediga dag på stan.
O lite shopping blev det iaf. Köpte en marininspirerad väska från Åhlens...blå/vit randig med synthetskinn handtag. Sen var jag inne på Indiska och köpte dem finaste värmeljushållarna jag hittade.
Sen blev det två underbara toppar/tunikor från Gina tricot...ni vet dem där ur söta som finns i massa färger med sidenband som ska knytas runt midjan. Kommer bli helt perfekta nu i vår =P

Men nu sitter jag som sagt hemma, funderar på hur jag egentligen ska spendera min dag/kväll. Jag orkar inte träna idag igen, musklerna fick sig en ordentlig genomgång när jag va på gymet igår. Och jag har dansträning på söndag så lite vila mår kroppen nog bra av. Har ju börjat med pilates också, o det känns kan jag informera om...
Men jag ska nog evnt börja på Yoga med min mamma. Både min kropp o själ verkar vara i behov av det, provade på det förra våren och man märkte verkligen skillnad på en gång både kroppsligt o mentalt.. =) image12

men men jag kanske återkommer, nu ska jag betala alla räkningar. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback