Måndag morgon-ledig morgon

God morgon! Här sitter man alldeles nyvaken, måste kolla runt en sväng på it innan jag sätter igång med min morgon motion.
Idag är jag ledig, lite ovanligt för en måndag men jag tackar inte nej.
Häromdagen stötte jag på en "gammal" bekant från min barndom...det var lite skumt, tiden hade inte ändrat denna person ngt, sen gick man o kollade sig i spegeln efteråt när man kom hem o jag har nog aldrig känt mig så nere som jag gjorde då. Jag insåg verkligen va det har slitit på en när man jobbat heltid i tre år, jag såg verkligen alldeles miserabel o grå ut....Så nu måste jag verkligen rycka upp mig o bli lika solkskens glad o lysande igen =) Mål 1 juni. Då har man gott om tid att hitta formen o energin igen. Inte för att jag vill vara ytlig så, en människas apperence är verkligen inte allt men oj oj oj hur det kan påverka hur man uppfattas eller känner sig..

Iaf måndag morgon, ledig morgon, nu ska jag gå o träna. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback