Party/DKNY

Hej hej, sitter här o lyssnar på lätt skönaste singeln,Sharam-Patt (party all the time), så störtskön låt haha. Köpte Nelly Furtados senaste album lite på måfå och det va lite av en överraskning, den va riktigt bra! Rekommenderar alla att köpa.

I helgen va jag o pojken bortresta, vi skulle fira två av mina gamla polare som firade sina födelsedagar, tyvärr kunde vi inte haka på dem ut, men det va riktigt trevligt på förfesten. =P Det va min första långresa med bil 70mil t.o.r....Snacka om psykiskt påfrestande, trodde aldrig jag skulle komma dit eller hem för den delen, hade inte min pojkvän varit med i bilen hade jag nog somnat o kört in i en skog eller ngt. Så om ni nyligen tagit körkort (som jag) rekommenderar jag inte långkörning såhär i början, definitivt inte i mörker.

På lördag förmiddag träffade jag min gamla "syster" (inte på riktigt dock) o vi tog en vända på stan, sen mötte vi lite oväntat en till av mina gamla bästisar o hon och hennes polare hakade på oss andra på en fika =) Det va kul faktiskt =P

Hann med att umgås lite med pappa också eftersom vi bodde hos han =P
Jag köpte sötaste sänglakanen med Care Bears på... Fånigt eller inte men jag är ett stort barn haha.

Men nu är man iaf tillbaka i Sthlm o har redan haft en arbetsdag. Passade på att kila upp till stan o köpa en super snygg DKNY väska som jag spanade in redan igår när jag kom hem efter min "roadtrip". Ska leta upp digitalkameran o fota den så får ni se min pärla imorgon när jag är mer pigg på att ladda upp den.

Nu ska jag käka kvällsmat o försöka sova eller ngt, ska upp kvart över fyra imorgon...zzzzzzzzzzz...

kram

ps rekommenderar även Tiesto-elements of life, 2007. Får rysningar efter ryggraden så bra är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback