Pilates & Souk- ge mig tips på vårjackor!!!!!

hej hopp! Idag har jag igentligen igenting att skriva, har varit två riktigt sega dagar... Åkte ut till plantagen igår o storshoppade, ska försöka göra min balkong lite mysig inför värmesäsongen =P Det börjar bli snyggt, annars sov jag bara hela gårdagen. O idag har itne varit speciellt händelserik heller, jobbade förmiddag o slet med att packa upp 70 buntar med internationella o svenska tidningar. (jag är tidningsansvarig i vår butik), efter den bravaden åkte jag till östermalmstorg o tränade Pilates. Rekommnederar pilates till alla, man får så otroligt mycket bättre muskel kontroll o hållning, me loves it, sen gynnar det ju även mig som dansar =)
Åkte förbi stan sen o kikade in det nya varuhuset Souk... Måste medge att det fanns en hel del höjdpunkter men i övrigt va det riktigt skralt, tomt o tråkigt. Tyvärr.
Jag va på jakt efter en vår/sommarkvälls jacka men jag hade allvarliga problem med att hitta ngt. Vet inte alls vad jag är ute efter, jag har alldeles för stor byst för små midjekorta skinnjackor men vill ha ngt lätt som gynnar min kropp utan att jag ser ut som ngn silikon pinuppa. SÅ SNÄLLA GE MIG TIPS!! (dock helst under tusenlappen, ekonomin är ansträngd denna månad haha, blev för mkt plantor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback