Strålande dag



Yes jag lyckades få min lediga dag på denna helt underbart soliga dag....någon mer än jag som har vår vittring?
Det märks iaf på mitt garderob innehåll som definitivt ökar hehe.

Det var hur länge sen som helst jag bloggade, känns som livet stått på "hold" lite men nu e ja tillbaks förhoppningsvis. Det har hänt massor sen sist, jag lyckades ta körkort i februari, ni anar inte vad skönt det kändes när han sa att ja var godkänd =D Nio dagar senare köpte jag en bil, tyvärr fick min drömbil vänta lite eftersom jag inte vill börja min bilkarriär med en svindyr bil som jag riskerar att kvadda...
Men det blev en svart metallic Volvo s40, och den va riktigt fräsch för att vara volvo, min lilla guldklimp md vinge o cd spelare så jag klagar ingenstans...Men oj oj oj va ja en trafikfara när bilen skulle hem...va såååå otroligt nervös över att köra helt ensam utan ngn lärare med o det drabbade tyvärr alla medtrafikanter som säkert trodde jag va packad. Usch usch, men nu har jag fått kläm på det =P
Den kommer bli en ypperlig tillgång i sommar när jag ska cruisa runt.

Vad mer då??
Jag har börjat min galna skoshoppingsäsong muhahah, jag älskar skor, även dem jag inte kan gå i...köpte ett par jättesöta bruna "pumps" med hög träklack på vagabond...liten rosett framtill (lyckades inte få tag på ngn bild) dem kommer sitta så fint nu när första vårvärmen drar in. Sen har jag köpt ett par Vagabond pumps till, blev så lycklig av dem o kände att i sommar kommer dem förgylla min dag på många uteserveringar...speciellt eftersom jag ska på en låååång storstadssemester vid medelhavet i år. Visst är dem så "adorable".
163741-13
Men jag är inte klar än hahah, två par till har det hunnit bli, skor alltså... Har precis lagt en order på ett par supersöta skor från Usa
 och ett par gympaskor från Lacoste  så nu är våren räddad.

Jag förstår inte varför jag tycker det är så kul med skor. Garderoben är full med skor som man bara använt en gång...lite onödigt? Men man blir så glad av skor!

Nej nu ska jag ta mig ett litet mellanmål innan jag ska vårträna.
Ha det fint. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback