Gooooood Mooooooorning

Tjoho =P
Fler som är nyvakna? Jag somnade som en stock igår, säkert inom en kvart från mitt sista inlägg...helt sjukt vad trött jag va, men nu känner jsg mej redo igen =P
Sitter mest här o kollar alla mail, min blogg, mitt tradera etc etc (intressant fakta eller hur). Och med sminkväskan i knät så borde jag snart vara klar för att åka och jobba vilken sekund som helst. Ska försöka ordna en praktik ikväll på mitt nya jobb också om det går, I hope. Jag börjar om en vecka typ, känns som jag vill lära mig platsen lite =D

Hur ska ni spendera er dag, skriv o berätta fall ni inte har ngt bättre för er =)
Puss o kram ses på stan!

image38


Bilden kommer från
www.arlafoods.se

Kommentarer
Postat av: Huus

Har verkligen inget bättre för mig. Försöker nå en magisk gräns på min blogg. Det går väl så där.. En espresso kanske kan få fart på det. Ack den som vore morgonpigg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback