Söndag kväll, sushimys och nu ska jag sova

...men jag var ju ändå tvungen att kika in på min blogg lite innan förstås =P
 Idag har jag faktiskt jobbat heeela dagen eller typ...minus tre timmar för balett och tåspetsträning =)
 Avslutade kvällen med en juvligt stor dos sushi, har inte käkat sen innan sommaren då mitt favorit hak va stängt hela sommaren och sen har jag inte hunnit förräns nu :S
Jag tror deras sushi är den enda jag kan äta och fortfarande tycker är asgod. Vet inte varför alla andra misslyckas så med sina. Hmm...

Iaf, ville bara kika in o säga god natt, jag ska krypa ner bredvid pojken o sova sött =) Imorgon börjar jag inte förrän 13:00, jag ska bara handla mat imorgon o förbereda mig inför min fack förhandling jag har i veckan för att se om dem anställda stannr i mitt nya bolag eller fall jag får rekrytera nytt o fräscht =)

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Känns som alla utom jag äter sushi snart ;P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback