WWF

att anstränga sig lite mer än vanligt för miljön måste ju vara så mkt bättre än att inte göra ngt? Jag har bytt alla mina lampor mot låg energi jag har börjat sortera ut aluminium, glas o papper ur mina sopor. Jag lämnar mina gamla kläder till barn i tredje världen (hoppas jag iaf) så nu tänkte jag ju göra det ultimata, köpa träd i regnskogen, antingen för att skydda eller för att återuppbygga... Var dock tvungen att maila Världsnaturfonden för jag haittade ingen info om det så nu väntar jag ivirgt på svar. Det var å jag upptäckte på deras sida att man kunde sponsra både djur o natur direkt via deras websida wwf.se

När jag var lite var det hur vanligt som helst bland barn o vuxna att stödja deras arbete med utsatta djur o växter men i dagens samhälle när det verkligen behövs känns det inte lika vanligt...Kanske bara inbillning men jag hoppas verkligen att jag bara inbillar mig. Skulle iaf skicka ett sånt där sms för att skänka 50kr enkelt o smidigt...tji fick jag har man Telenor så funr inte den tjänsten, hur surt var inte det!!!
Men men jag lämnade gladeligen via mitt konto istället.
Varför jag nu skriver om detta är för at jag tycker alla ska gå in på deras sida och åtminstone läsa om deras arbete eller hur vi kan hjälpa till.
Skadar ju inte att försöka hjälpa eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback