happy b-day to youuuu

Hej hej, nu är det helg igen...men va hjälper det när jag jobbar o sliter...
Igår fyllde min underbara söta pojkvän år så vi firade han på Fridays igår....deras pasta alfredo eller va den heter är ju bara såååå guld =P
Men det va kul, lite presenter o så fick han...

O idag har jag bara slappat efter jobbet, följde med mamma o pappa o käkade på en liten italiensk restaurang. Orkar inte åka hem för att stå i ett kök..
Jag fick också en present idag, min pojke köpte sötaste Peak Performance college tröjan till mig...vit med luva o svart rosa tryck på vänster sida... Happy =D

Va på stan igår o hittade dem sötaste vagabond pumpsen i stan o jag bara måste ha, hitta ingen bild på nätet så jag kan visa er tyvärr =(
Va även i farten o hittade en supersöt klänning från Miss Sixty som skulle passa så fint till dem där pumpsen när jag cruisar runt i sommar. Kommer bli svårt att hålla fingrarna i styr från shopping denna vår... Gaahh!

Nu ska jag total slö. Hörs o störs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback