Regn regn regn

Bara massa regn o rusk....kan det inte bli snö...Är det bara jag som saknar att se trädens alla grenar hänga tungt av snö eller solens reflektion i snöhögarna eller att det bara är vitt överallt...Våren må vara min favorit tid men lite snö vill jag ha innan våren är här (på riktigt..)

Övningskörde idag igen, bilade hela vägen till Arlanda o tillbaka igen, 2,5 timmar på väg... Var strålande solsken hela vägen o på alla åkra fanns det knallgrönt nytt gräs...hur sjukt är inte det...vad har vi gjort med miljön?
Jag ska iaf köpa miljöbil när jag får körkortet...ska man vänta på politikernas beslut kommer jorden koka samman en vacker dag... Varför vänta när jag kan agera nu....många bäckar små....


Idag kom mitt paket från sexy.se har köpt sötaste linnet med tillhörande trosor från märket Pussy deluxe..hur underbart sött som helst!!

163741-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback