Så sliten

Okej sitter här o känner mig allmänt vilsen, efter en tiiidig morgon (uppgång 4:15) o ett långt arbetspass följt av en intensiv körlektion runt sergelstorg så känner jag mig som sagt alldeles vilsen...

Hela dag försvinner typ, fast ja va hemma fyra så har jag nog inte gjort ngt vettigt sen jag steg in genom dörren...fastnade framför Mtv där det handlade om Madonnas karriär fram till nu (19:30), någonstans däremellan hann jag somna o vakna för att se slutet....

Funderar på om jag ska orka släpa mig in i köket o göra mat innan pojkvännen kommer hem, kanske skriva latmask i pannan med ketchup o lägga mig på soffan igen...hehe eller inte...

Vet ni vad mycket man tänker på vad folk missar att göra i trafiken när man övningskör....Jag är en farande trafikskolebok, jag svär, trodde inte folk bröt mot så många regler som dem faktiskt gör....Kommer jag också bli en oansvarig förare när jag har haft mitt körkort under en längre period sen??? Jag menar, ligger det inte i allas ansvar att uppdatera sina trafik kunskaper kontinuerligt för bästa resultat??? Det finns liv i trafiken, liv som inte får slockna eller skadas...tänk på det ni...

Virgin diaries på Mtv hmmmm måste kika in...hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback