Inventering

Började dagen när väckarklockan försökte få upp mig till fem, gick inte sådär värst bra, kom upp en timme senare o pallrade ner mig mot jobbet efter lite om och men.
Där har jag varit sen till för en timme sen typ. Idag hade vi, som tusentals andra säkert också hade, inventering. Hela dagen har bestått i att räkna o räkna o räkna. Rätt soft dock att inte göra ngt mer ansträngande men tillslut blir man så rörig i huvudet o så otroligt trött.

Har du också inventerat idag?

Pappa kom hem från sin resa till Kreta idag (vissa har det bra med sen semester). Han var brun som en pepparkaka o hade köpt massa smått o gott till mig =P
Så nu är jag nöjd o belåten.

Ikväll ska jag se filmen Pan´s labyrint. Vet inte riktigt vad den handlar om utan vi har fått den som en tittkopia till jobbet. Om jag kommer ihåg lägger jag in en amatör recension (eller hur det stavas) imorgon.


Nu ska jag gå o äta moussaka, det ska bli smaskens, hoppas jag =)


image33

Kommentarer
Postat av: Petra

ja hon har gjort en cover på Rihannas låt. Jag tycker att den är jättebra!

Postat av: Rebecca

svar : Jo det är väldigt skönt , nu kan vi ju ta upp vänskapen igen :)
var filmen bra förresten ?

2007-09-01 @ 11:25:11
URL: http://henness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback