Jag är chef

Japp så är det, jag är chef, idag fick jag godkänt lån till aktiekapitalet så nu har jag min alldeles egna butik =P Känns pirrigt o nervöst o oerhört roligt men samtidigt lite sorgligt att sluta på andra jobbet. Men nu är jag on my own i stort sett. Ska bli så kul o se hur det slutar, med lite tur går företaget med vinst hoppas jag =P

Tyvärr har jag inga uppdateringar om mormor, operationen va inte idag utan först imorgon, jag fortsätter att hoppas på större makter. Hon är den bästaste. Jag älskar dig mormor, har alltid gjort o kommer alltid göra. Vi ses väl igen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaså vi är lika ;) skoj... nej nej koftan kostade 149kr!!! Ellos.. fram tills nån gång i sep eller okt tror jag det var sen 299kr igen, skynda fynda :D

Postat av: Helena

Natti, natti!

2007-08-30 @ 22:16:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: nej sådär smal är hon inte idag, hon har gått upp jätte mycket i vikt.
Ha en trevlig kväll tjejen(:

2007-08-31 @ 18:59:35
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback