PC-spel, Schemaläggning o annat vuxet

God kväll allesammans, nu har man då äntligen pallrat sig hem från jobbet några timmar försent. Va tvungen att använda datan där för att ordna med mina framtida scheman då jag inte kan lägga in excel på vår laptop än. Den måste in på lite cd lagning först o jag vill helst inte ha excel på vår stationära dator. Tog sisådär en timme, men man fick sig lite mat på köpet.
Imorgon har jag stormöte med banken =) Ska bli intressant. Om tre veckor har jag ju ett eget företag som sagt =P Pirrigt pirrigt.
Vi va ute vid mediamarkt igår o då hittade jag ett urgammalt pc spel om Egypten jag va tvungen att köpa, tror inte ens jag minns hur man spelar pc spel.

Om du vet hur man spelar Pc spel får du gärna uppdatera mig.

Nu ska jag kika lite it nyhetes tidningar så återkommer jag om ett tag ang Arthur (se blogg igår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback