Patrick Swayze

Chocken jag fick, alltså det är inte sant har jag nog sagt en sisådär tusen gånger idag. Tusentals tjejers flickdröm krossades av en löpsedel om det otänkbara.
Hur många gånger har vi inte sett Dirty Dancing år in och år ut, hur många har missat den?
Senast förra veckan såg jag One last dance med Patrick och hans fru Lisa Nieme i rollerna, och den var underbar.

Man läser dagligen om människor med cancer men man reflekterar oftast inte över det förrän det drabbar ngn man känner eller vet vem det är. Filmen (och därmed Patrick) har påverkat livet på tusentals tjejer i sååå många år (och säkert många killars liv också). Vet inte hur jag ska uttrycka min chock över cancer beskedet.
Denna underbara skådis som betydde så mkt när jag var liten =(

Om jag kunde skulle jag sända mina tankar och allt mitt hopp till Patrick och hans fru och hoppas att dödsbudet bara är ett ploj och att han blir frisk. Låt oss alla som någon gång påverkats av hans filmer, (tro mig filmer kan påverka även med kändisar allt behöver inte vara i verkligheten), hålla våra tummar och hoppas att allt ordnar sig. Allt människan har är väl hopp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback