Julgranskulor

Jag måste utan tvekan va den största jultörstande mesen på jorden. Det kan ju knappt finnas något roligare än att fixa med allt myskul inför jul. Tänk om man va sådär riktigt fantasifull och kunde pyssla hela dagarna. Vad mycket kul jag skulle kunna göra!!

Tyvärr är jag ju inte riktigt så tålmodig för att pyssla ihjäl mig. Sitter mest o drömmer om kreativitet medan jag botaniserar i alla pyssel- och jultidningar som finns nu.Hittade den mest underbara tidningen på Press-stop, Christmas ideas, rekommenderar er varmt.

bilden kommer från
www.interpress.se

Åhh det är så kul att få pynta sen, men min fantasm för jul håller tyvärr bara fram tills julklapparna har blivit öppnade sen tröttnar jag haha.
Har redan hunnit införskaffa nya kulor till granen. Från rusta fick jag tag på "kulor" i form av en ballerina och ett par tåspetsskor och på Åhlens hittade jag den mest underbara glittriga hoppande hjorten eller ren eller vad det nu va haha =P








Vad gillar ni att pyssla inför julen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback