Vida jeans från Zara med??

Hej svejs, lördag morgon, underbart. Har slappat precis hela dagen o bara varit så där riktigt lat som man kan va ibland. sett på den romantiska komedin "music and lyrics" med Drew Barrymore och Hugh Grant. Och den va ju precis så där som man förväntar sig en film med Hugh, nothing more nothing less. Men ibland behöver man dem där filmerna som är lätta.
Ska dock snart in till stan med min pojke o käka eller fika, har inte riktigt bestämt oss. Ska hinne med en sväng förbi gymmet också.

Va på stan igår efter jobbet o njöt av att veckan är över. Tog en tur in på Zara o hittade sötaste jeansen på övervåningen. Dem är alldeles vida nertill i benen. Nu undrar jag dock vad ska jag kombinera till mina vida jeans utan att se ut som en hippie från 70-talet? Klackar blir ju lite fel typ eller.. Någon som har ett bra tips så får ni gärna yttra er =)

Sen tog vi oss ner till Kungsan för o kolla lite ung 08, kände mig dock äldre än vad jag egentligen borde då medelåldern låg på 14 som sig bör på en ung 08 festival, så vi gick in på Fridays istället o slappade lite i baren innan vi bestämde oss för att även avnjuta en middag i all enkelhet på terassen. Men sen kom veckan åter ikapp och man åkte hem för att sova.

Nej, nu måste jag fixa till mig lite. Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

apsöt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback