CSI

Jag har kommit fram till att jag absolut inte gillar andra serier längre förutom alla dessa kriminalare. När jag var liten va det action lösa brott med Par i hjärter, Airwolf, Macgyver (eller hur det stavas) och A-team. Nu för tiden är det CSI, CSI Miami, Navy Cis, CSI New york..och skulle det vara så att ngn av dessa inte går på tv ja då kollar jag på hercule Poirot eller fbi files, forensic detectives, Criminal minds, Cold Case eller ngn annan klurig sån där serie/dokumentär. Jag är fast, så är det. Ibland kan det väl dock hända att blicken slits till Mtv, OC eller Grey´s Anatomy. Jag undrar vad detta fenomen egentligen har som lockar mig så. Serierna i sig skiljer sig ju inte direkt i handling. Eller har uppväxten med Macgyver fått mig att dra mig mot serier o filmer där folk måste knåpa o pyssla lite med detektiv sinnet ?? Vad tror ni är orsaken att kriminalserier lockar så?

Annars då, idag har jag jobbat, hade dans träning, fick reda på att vi kanske ska ha en dansuppvisning...det kan bli kul men lite skrämmande...Ska bli intressant med min träningsvärk imorgon, det var ju ett tag sen jag va med på en danslektion...förkylningen har vart i vägen =(

image18 (bilden kommer från csorensen1.photosite.com/Album2)

Jag har gjort våfflor i massor idag också. Våfflor är vår, och idag hade vi (i sthlm iaf) massa sol som värmde på oss. Yummie dag i alla fall !

Imorgon är jag ledig, tänkte försöka beställa linne på American Eagle's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback