Mina fina skor

Nu har dem kommit, mina skor jag beställde på nätet från USA...dem jag visar bild på i min förr förra blogg eller något...O dem är såååå fina, men rackarns vad höga dem är, jag blir som bambi på hal is eller något haha. Får öva hela våren här hemma i lägenheten =P

Det är så otroligt fint väder ute, jag o pojkvännen åkte o tog oss en gym vända (köpte sötaste sportbehån från champion i chockrosa typ), sen mötte vi upp pappa i stan o käkade lite lunch. Det är så skönt nu när våren kommer. No more sitta hemma o mysa under en filt vid tv:n. Nu får man ork o lust att gå ut o flänga runt över halva stan =P Yippie.

Ska in till stan i kväll o fira en födelsedag. Inget stort bara lite middag, grekiskt ...kommer bli så gott. Ha er en strålande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback