Nedstämdhet

Vad nere man kan bli när man lyssnar på viss musik... "fairytale gone bad" spelades på nrj nyss o nu känner jag mig bara så deppig o allt känns hopplöst. Hur tragiskt är inte det. Deppmusik borde förbjudas, eller hur?!

Men får ni så ibland att det känns som om livet typ stannar upp o du kan se hur allt passerat, typ som om du stod bredvid o livet bara svishar förbi?
Hur mkt har man gått miste om, vad har man försummat? O vad har man för chanser framåt i tiden?
Jag blev nog lite extra deppig av det faktum att det även blivit mörkt ute o så sitter man här ensam o har inget bättre för sig än att vänta på att pojkvännen ska komma hem så man kan umgås lite med ngn igen =P

Så nu har jag vräkt i mig dagens vitaminkur så nu borde jag bli lite piggare.
Men jag saknar den tiden när man gick i skolan, man va alltid ledig på eftermiddagar o kvällar, man hade alltid lediga helger o fullt med lov. Vad har man nu liksom? vå lediga dagar i veckan med lite tur o oftast klickar inte ledigheten med polarnas eller pojkvännens så hur kul är det då? Eller så är man så trött efter jobbet att man inte orkar ett skit, speciellt inte nu när det varit mörkt o grått ute.
Jag får helt enkelt sluta jobba o börja plugga..eller ve o fasa, bli skollärare =P

Semester i fem veckor om två månader. Akut träningen innan bikini säsongen har börjat, tro mig!
Har inte riktigt hittat ngn jag vill ha...bikini alltså, såg en på nelly.se men den kostade 800kr. Jag är mer typen köp fyra olika för samma pris hahah, variation förnöjer?




Lyssnar på nu: Beyoncée-irreplacable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback