Shopping jakt-Attrattivo

God kväll, nu är jag hemma igen =)
Har varit en så lång dag så det finns inte, är så pinsamt trött att jag inte ens vill tänka på att det är lördag.
Jag o pojken spenderade hela dagen tillsammans.  Det började med en intensiv jakt efter öppen bilverkstad för att byta bildäcken (vi är för lata för att göra det själva), när vi insåg att det var kört hade det redan gått en timme. Så det vart hem med bilen igen o sen tuben in till stan. Och där påbörjade jag min shopping jakt. Jag var så inställd på att shop till I dropped men så kul verkade jag inte få idag. Verkar som allt jag spanat in va puts väck eller inte lika intressant idag. Så det slutade bara med mitt söta pass cover från Lollipop och en tröja och denim piratbyxor typ från Zara.
Då satte hungern in istället så vi ändrade lite i våra planer o käkade en tidig middag vid fem istället på en söt liten italiensk restaurang. Mozarella inbakad kyckling med salvia tomat o lite sånt.
Sen skulle vi ju iväg o träna...men så kul fick vi inte heller, vi missade sista insläppet med två minuter (nej jag överdriver inte minuterna) så vi kunde inte komma in...hur tråkigt va inte det, så då tänkte vi att vi skulle shoppa järnet på en butik som heter Attrattivo som ligger i Kista Gallerian. Yes tänkte ja o åkte glatt dit. När vi kommer fram upptäcker vi att affären inte längre finns kvar (hårt slag i magen). Med massa nedstämdhet tänkte jag, jo men då shoppar jag ngt litet tröstaktigt hos ngn annan klädaffär...Bara det att jag inte hittade ngt. Jag hittade inte ens några skor (o tro mig då är det illa). Så Då vart jag depp o vi drog därifrån.
Åkte in till stan o frossade chokladtårta o drack smirnoff ice. Men vi har nu ingen ork kvar så nu e vi hemma o ska slänga oss i sängen o se på tv resten av kvällen /natten.
Enligt lokaldelen finns det en Attrattivo Ab på Valhallavägen 120 så det måste jag spana in ngn dag, älskar ju den affären sååå mkt, det finns alltid ngt att köpa. Och har dem lagt ner butiken för gott kan jag ju inte handla där förräns i sommar i Grekland. Morr

Imorgon har jag dansträning igen och så måste jag byta en tröja...men jag kanske har tid att fota det jag köpte idag, vi får se. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback