Tema: bröllop

Jag vill gifta mig, igen och igen och igen..ja så är det. Inte för att byta partner eller att få uppleva bröllop utan för att få chansen att ha på sig alla dessa gudomliga klänningar jag ser överallt, siden silke tyll o maräng, enkelt krångligt avancerat vitt elfenbensvitt gräddvitt gaaah, dem är så vackra. Jag får skaffa mig en garderob med klänningar att titta på hehe eller ngt, för giftermål ligger inte på min agenda under de närmsta åren haha.

              
(klänningarna går att hita på bröllopsbutiken i sthlm...www.brollop.se dem har massa med underbart.


För övrigt idag då, jobbade hela dagen. Va med min mamma o käkade på en grekisk restaurang. Mums mums mums. Och nu är jag här o bara längtar efter att få slänga mig framför tv:n i min soffa. Nothing more nothing less. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback