jobb jobb jobb jobb

Vet ni att sen jag tog över den där butiken i söndags så har jag bara jobbat o jobbat o det är så pinsamt men sen har jag sovit som en gris o alla ni underbara som lovade att läsa min blogg blev lämnade i sticket, igen. Jag borde skämmas, men vet ni, nu har jag upptäckt att jag har internet på jobbet =P Det betyder att jag kan blogga om allt kul som händer, som kanske inte bara berör just jobb hehe.
Men idag hade jag min allra första egna anställningsintervju. Vet inte om jag ställde så bra frågor men jobbet ville hon ha så det var ju bra =P

Slutade faktiskt redan fyra idag o jag släpade med pojkvännen o min mamma till en mysig liten grek/libanesisk restaurang på väster. Det satt fint sådär i höstkylan. Värmde magen med grillad kyckling o massa såser...
Men just nu har jag virvlat runt i lägenheten o städat. Fick samtal från hyresvärden att imorgon är det min tur att få lägenheten besiktigad, bye bye sov morgon :S

Nu ska jag ila vidare med det, skriv ngt käckt vet ja! =P

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja aj,aj! Natti,natti!

Postat av: Helena

Ja det har du rätt i, det gjorde jag ju faktiskt. Tänkte inte på att det var samma klänning! HJälp!!

2007-10-02 @ 21:55:21
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Tack det var snällt sagt av dig!

2007-10-02 @ 22:14:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback