Min tur för en utmaning


Tre saker som skrämmer mig...
Hajar
Djupt vatten
Storm 

Tre personer som får mig att skratta...
Björn
Oskar
Jag själv

Tre saker jag inte förstår mig på...
människor
falskhet
Våld 

Tre saker jag
älskar
Lyckorus
Kärlek 
Söta saker

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
räkningslåda
grafiskt ritbord eller vad det heter
extra högtalare

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
Uppleva allt
Resa överallt
Gifta mig

Tre saker jag tycker du ska lyssna på
clubmusik
jazz/blues/swing
all annan musik som gör dig glad

Tre saker jag kan göra...
dansa på tåspetsarna
bestämma
fåna mig
Tre saker jag inte kan...
supa mig dyngrak
knarka
Släppa taget om saker

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
att få mod
sjunga
att inte spänna mina axlar haha 


Jag utmanar wiisteria, oskar o Therese!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Haha är jag din idol, lady?

Postat av: Oggy

Men vad utmanar du mig på igentligen? Skrattar får jag dig ju tydligen redan att göra ;)

2007-10-16 @ 02:05:00
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback