Skofynd

Ja nu har jag hittat dem, dem prefekta svarta stövlarna, I love them, som sagt har jag ilat runt på stan o letat men nu tänkte jag, sist hittade jag förrå årets stövlar på Mixage så vi går dit. Och ja...där fanns dem i år med. Svarta skinn stövlar med lite vidd i vaden så att mina balett vader så smäckert smala ut, dem är lite nerhasade men relativt höga och sulan är en kilklack i gummi. Dem är så sköna. Och sen fyndade jag när jag ändå var där och köpte svarta läder pumps med trä sula och hög smal klack och öppning vid tån (ni vet såna som varenda kändis synts med i alla blaskor), men dem satt så fint på mej, och kostade ynka 99kr. Lyckan var gjord.
Nu kommer jag sova lugnt i natt när jag vet att jag har skor till min reunion i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback