Carve out their hearts-we are one

Ja den så inte trevliga delen av en replik strömmar runt omkring mig i lägenheten.... Pojkvännen o syster yster sitter o kollar på Children of the corn två..ni vet den där typ åttiotals skräckisen....

Kom hem från stan för ett tag sen. Va förbi mitt snart nya jobb för att se vem min eventuella anställda deltidare blir, trevlig prick. Sen fick jag åka akut till mitt nuvarande jobb (på min lediga dag) för att det va kris och där blev jag kvar i två timmar.
Men nu sitter jag här ska precis slänga i mig en sen middag, kokt kyckling filé med pressade potatis, majs och paprika. Yummie!

Imorgon jobbar man tidigt igen, men det är lugnt, har hela helgen fri! Och nästa vecka försvinner flera dagar när jag är på  "hur man blir chef" och "egen företagare" kurs =P Det betyder även gratis käk på restaurang. Mat är gott. Jag borde börja med matrecensioner här för jag testar alltid ngt nytt =P

Vad tycker du jag kan göra för att förbättra min sida, alla tips är av glädje =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback