Kräftskiva

Idag har jag o familjen haft en liten men mysig kräftskiva, passade på att ta en nu när hösten knackat på dörren.

Kapade Aftonbladets mat sidas koncept i stort sett rakt av o gjorde även kantarelltoast och västerbottenpaj i miniformat.

Så nu har vi frossat i gott o druckit lite öl till det (dock i liten upplaga då man jobbar imorgon).
Har precis varvat av med några melonskivor för att få bort lite sälta ur smaken.

Nu när vi bara är hälften kvar här så ska vi slå oss ned o se Arthur o minimojerna på dvd. I vanlig ordning kan det hända att jag lägger upp en amatör recension.

Vitsen med dess recensioner på antingen dvd eller biofilmer är att ni ska få en åsikt från en helt vanlig tittare istället för en filmvetare som bedömmer allt professionellt o kanske inte alltid i linje med vad vi tittare tycker =P

Dem är alltså inte professionella någonstans o är helt och hållet baserade på mina åsikter.

Ha en fin kväll nu!

O i efterskott, grattis T som fyllde år igår!! Jag o pojken bilade ner igår för lite smörgåstårta o paket , super men synd att vi fick vända hem o inte kunde va med o festa =)


image34bilden kommer från www.brffyren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback