Som pippis julstök

Ni vet den där scenen när Pippi Långstrump packar in massa paket o sen slänger allt papper runt omkring sig istället? Så känner jag mig. Ni vet jag ska ju på eget, och jag skriver på papper efter papper efter papper. Jag har papper överallt, jag ser liksom likheten. Och trots flera tomma pärmar lägger jag allt i fina högar på bordet med jämna mellanrum. Det känns nästan som man hittar mer i oredan...Och jag gillar verkligen pippis julstök.... Borde köpa alla filmerna, jag har bara två än, men julen den är här i min hylla =P

Idag vaknade jag redan vid åtta, o medan pojkvän o syster gick ut på promenad beslöt jag mig för att träna hemma i form av möbleringsmotion. Så nu har jag flyttat på bokhyllor, fåtöljer och byråar. Men det börjar arta sig =P

Idag har jag ledigt. Woho. Ska upp till stan en sväng o köpa present till mamma. Igår beställde vi tårta från Vetekatten. Jag hoppas den är god för dem har ett oerhört bra rykte!
Någon som ätit deras tårtor??

Skriver in lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback