Tack

Åhh ni är så himla söta allihopa, blev så himla glad av alla kommentarer efter mitt nedstämda inlägg om bristen på läsare =P
Så nu skäms jag nästan för att jag inte skrivit på ngn dag sådär, förlåt!
Har varit full rulle i vardagen det vill jag lova =)
Som ni säkert vet blir jag ju chef nu på måndag, yippie !! Så hela veckan har jag faktiskt praktiserat från morgon till kväll på liknande butiker som min för att det ska gå så smidigt som möjligt på måndag. Det har vart så ooootroligt kul, faktiskt.
Tror jag behövde byta jobb, så känns det iaf, man blir lätt så fast i gamla rutiner.
Jag har märkt att tiden bara rinner iväg utan att man tänker på det ibland, helt bara sådär, fy på dig tiden hehe.

Hela mitt köksbord har tillfälligt förvandlats till ett skrivbord i väntan på mitt lilla kontor på lagret, har mappar och papper till tusen som jag försöker organisera i olika pärmar.

Vad är ert bästa organiseringstips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback