Tävlingar

Har ni tänkt på att oftast när man ser eller hör ordet tävling så glimmar det lite fint i ögonen i tanken på fina priser. Erkänn att hälften av er som läser detta trodde att jag hade en underbar liten tävling där ni kunde vinna något kul?
Har jag rätt?
Ibland har jag kommit på mig själv med att leta tävlingar via internet bara för att man ska vinna ngt kul man annars aldrig hade köpt. Det finns ju på allvar sidor där dem samlar bara tävlingar från olika bolag vare sig det är aftonbladet eller cosmopolitan som har tävling eller liknande.
Betyder det att jag är snål som vill vinna saker eller lider jag av ett "ha" begär. För jag menar hur seriöst är det att motivera sig till varför just jag ska vinna, det är ju sååååå tråkigt. Men g-d så kul sen när man vinner.
Vad är de med tävlingar som är så tilldragande, liten eller elit stor liksom?

Vet inte riktigt vart jag skulle komma med det här inlägget. Jag hade nog en liten tanke om tävlingar men jag verkar ha tappat spåret på vägen.

Hur är det med er? Hur har ni det med tävlingar, berätta din syn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback