träningsskolk och godispåse

Idag har inte varit min dag, snoozade för länge imorse kom iväg en kvart senare än planerat, till råga på allt har hela dagen bestått av huvudvärk utan dess ände och en mage som värkt av okänd anledning...överarbetning och stress kanske?? Slutade med att jag kände mig så krasslig att jag fick välja att stanna hemma från träningen idag vilket kändes lite bitterljuvt. Tröstade med en stor godispåse efter min halvnyttiga tonfisksallads middag. Inte för att magen gillade det så värst mycket. Så jag känner mig sådär lagom ömklig nu som sig bör när jag mår kasst.

Ett glädjande besked idag var ju att Obama vann, det kändes så rätt och jag hoppas både för usa och oss andra att han blir en av deras bästa presidenter. Hoppas bara han får en chans att regera lite också.

I övrigt vill jag rekommendera Ann Söderlunds program härliga män som går på kanal fem just nu. Underbart underhållande!! 

Hur har er dag varit? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback