Zappande och etagelägenheter

Efter ändlöst zappande mellan kanalerna på min digitalbox så ger jag upp, det finns verkligen ingenting att se på tv:n jag har ingenting hemma att läsa, och jag är sjukt uttråkad känner jag.
Har blivit "kallad" på visning till en etage lägnhet i Liljeholmen. Visningen består visseligen av d bilder men jag blev så peppad,får ta en tur dit o se om man kan få några vibbar från omgivningarna där dem bygger. Skulle inte sitta helt fel annars =) Det var stora öppna rum med antingen balkong eller ute terass, tre sovrum fördelade på två våningar, två badrum och grönt i området... vad tror ni, visst låter det bra?
Är lite kinkig över den enorma mängden pundare och alkisar som hänger i Liljeholmen. Kul och vakna en morgon md dem sittande utanför terassen...Löjlig tanke kanske..som sagt får ta en tur dit ut ..

På lördag ska kungliga baleten leka skyltdockor i NK:s fönster. 11-11:30 och 13-13:30 har jag för mig tiderna ska vara. Måste självklart dit och titta och försöka fota lite om det inte är för mycket folk. Återkommer med bilder isåfall.

Dags för vadmassage och sömn nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback